tisdag 16 november 2010

Tisdag helt enkelt!

Tisdagar är en bra dag tycker jag!
Ja för det är väldigt ofta som jag är ledig på onsdagar så därför blir mina tisdagar som era fredagar! Så tisdagsmys? Någon? Kanske lite tacos och nåt musikprogram på tv, de vore väl inte dumt?

Känns verkligen som jag behöver kommande lediga dagar nu! Förra veckans arbetaräventyr i Finland har satt sina spår. Och när man då toppar det men en galet rolig lördagskväll/natt/söndagmorgon och sen upp i samma veva som tidningsbudet springer som en galning i trappuppgången två dagar så sitter morgondagens sovmorgon inte helt fel, utan jävligt rätt!

Helgen va utan tvekan kanon! Som de brukar bli när det ställs till med fest upp på det berömda berget! Glada pojkar och töser, gott i glasen, roliga, ja till och med svinroliga charader (PillaP-Bra jobbat!), ett framträdande som var så mycket bättre i sovrummet utan Carola, modern fridans, gladlätt, skränsång till allt från Mikrofonkåt till disneys alla låtar, Efterfest, bastubad, nakenbravader.. Ja listan kan göras lång! Tack Jussi för att du fyller år en gång om året!

Hepp hepp, nu ska jag sätta igång att laga min mysmat och sätta på tv:n i hopp om något mysigt och underhållande musikprogram visas!

Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar