torsdag 2 juni 2011

Här är det inte långledigt minsann!

Herrejösses vad seg jag har vart idag!
Kanske inte så konstigt eftersom det blev knappa tre timmar sömn inatt! dels is får jag skylla mig själv eftersom jag vänt på dygnen under mina lediga dagar, MEN mest av allt är de mina grannars fel!
Först och främst så har grannarna under mig lyckats få en unge som alltid och de slår aldrig fel, börjar stortjuta strax innan klockan 23, precis innan tåget kommer, tror att SJ är inblandade där på något vänster, hur vet jag inte! Återkommer angående det när mer fakta finns.
Sen strax efter klockan två blev jag livrädd, började svettas, hjärtat slog snabbar och stannade om vartannat! Jag trodde att nu är natten förstörd för gott! Sandra och Matti är i mitt hus!!
Men jag ku de återgå till normal hjärtklappning och andning när jag hörde att musiken från efterfesten två våningar upp inte va alls den som ovan ömsa lyssnar på nattetid, skönt!
Så strax efter fyra, efterfesten var fortfarande igång och unge gnydde fortfarande så va de dax för mig att hoppa upp och dra mig mot jobbet!
Trots att jag va trött som fan så va de en härlig dag ToR tilö Zürich!

Nu har jag precis kommit upp ur ett lång bad med ansiktsmask, choklad, cola och bok! Känner mig lite mer ut köade men väldigt mör! Blir en tidig kväll så jag orkar med både Luleå och Tallinn imorgon innan jag får helg!




Hoppas ni vanliga Svenssons har en härlig långledighet! ;-)

Kärlek!

- Posted using BlogPress from my iPhonen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar