tisdag 7 juni 2011

Vilken helg!

Jag fick i alla fall två dagar ledig i helgen! Kan inte riktigt jämföras med alla ni som hade fem, men jag är glad ändå! Utnyttjade min ledighet till max!
I fredags bar det av till Göteborg för utgång! Började med lite förhäng hemma hos Sofia, riktigt trevligt med nya uppdateringar, tjöt, skratt och ett härligt uppträdande av Stina & Emelie!



Sedan in mot stan för att ta ett glas på helmysiga Puta Madre! Grymt skönt ställe! Satt ute i den sköna nattluften och mådde bra fram till danssuget blev alldeles för stort och gruppen splittrades! Jag och ovannämnda sångfåglar drog till Gretas för att ge allt på dansgolvet! Innan vi hann börja dansa va det dragshow, allt från schlagers till hemmafruarna körde dom!





Riktigt bra va det i alla fall! Fast jag stog mest och kollade på nacken som hade hamnat framför mig... :-S En grymt snygg nacke! Har aldrig förr trott att en nacke kan väcka sånt intresse hos mig, men tydligen gick det! Och förstår varför för nacken tillhörde en grymt fin person så...
Sen blev de dans hela natten! Riktigt skoj hade vi! Och precis innan det va dax att möta upp dom andra för hemfärd så fick jag ett visitkort! Japp ni läste rätt, ett visitkort! Haha! Hur ofta händer det liksom? Har aldrig hänt mig tidigare i alla fall, eller ja inte på krogen! Ja tyckte de va gulligt i alla fall!

Lördagen bestod av pizzapicknik, glass på lejonet och björnen innan vi åkte hem till Borås igen!
Lördagskvällen blev härlig tillsammans med Rebecka! Balkonghäng med småplock och bubbel!


Stefan kikade även över till Rebecka och sedan vankedes det Grand! En skön och trevlig lördag helt enkelt! :-)

Söndagen spenderades inne trots det fina vädret! Kaffe, thai, cola och godis! BB final och film! Detta tillsammans med ovannämnda nacke och visitkortsutdelare! Grymt trevligt!

Sammanfattningsvis! En grymt bra helg! Tack alla inblandade!!

Kärlek!

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar