onsdag 12 januari 2011

Länge leve ledigheten!

Att ha sex dagars ledig så här i början av året och känna sig som en vanlig arbetare som är ledig röda dagar och klämdagar satt verkligen riktigt fint! Länge leve ledigheten med allt vad det innebär! Sovmornar, fester, umgänge med trevligt folk osv. osv. Jag har hunnit med allt, med bravur också!
Men va skoj det va att komma upp i luften igen efter nästan en hel vecka på marken! Det är då jag märker att jag verkligen älskar mitt jobb! Dock tog det på krafterna att gå upp 04.15! Eller kanske inte just att gå upp så tidigt. Det som tog på krafterna var väl det att jag gick upp två gånger tidigare på natten och va på väg in i duschen innan jag insåg att klockan första gången va 00.04 och andra gången 02.14, suck! Men de va bara att somna om igen! Rädslan att försova sig finns verkligen med mig i mitt undermedvetna! Men upp kom jag, och iväg kom jag, och hem kom jag! Idag har jag standby och än så länge verkar det lugnt! Men i dom lugnaste vatten...
Japp så där jag, har några andra blogginlägg på lager som kommer under dagen! Nu ska här produceras inlägg som aldrig förr! Eller snarare förhoppningen är att det ska produceras blogginlägg som aldrig förr!
Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar