fredag 14 januari 2011

Sweet dreams!?

Jag drömmer sjukt mycket nu för tiden! Och jävligt märkliga drömmar är det också!
Natten till igår så drömde jag att jag satt inne! Inne i fängelse, tre år, för rånförsök!
Om dom har det så trevligt i våra fängelse i Sverige så skulle jag kunna tänka mig att sitta inne en sväng! Alla fick röra sig fritt, gå dit vi ville när vi ville! Fri tillgång till allt man behöver för att klara sig! Och jag träffade min stora kärlek!
va lite småkär hela dagen i den personen igår, haha!
Så läser ni nåt löp med grovt rånförsök så bli inte förvånade...

Och inatt nödlandade vi på en landsväg för att en kollega hade huvudvärk! Ja de va la synd om Cissi, men värre för alla bilar vi mosade...

Nu blir de Zürich hela kvällen, eller ja, i luften mellan Göteborg och Zürich om det ska vara korrekt!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar