onsdag 23 mars 2011

Halstjockheten från helvetet!

Vaknar upp med en hals som är helt tjock! Kan knappt svälja! Fan!
Jag vill inte bli sjuk, IGEN! Några alvedon, strepsils och C-vitaminbrus senare så känns det bättre! Men kanske inte direkt bra! Svettningarna har inte lagt av och halsen ömmar fortfarande!
Men det får bli till att knapra alvedon idag så jag kan ta mig igenom dagens arbetspass! Och intala mig att jag är frisk, brukar ju bli så mycket lättare då!
Och fan ta mig själv eller någon annan om jag har lika ont imorgon! Hinner ju inte bli sjuk nu!
har ju en viktig "Halvåtta hos mig" middag på fredag och i min planering så är det mycket förberedelser redan imorgon!
Så nu håller vi tummarna att detta bara är något tillfälligt och så går vi på helg ikväll!
Deal?! Japp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar