lördag 5 mars 2011

Skönt med en oplanerad lördag! Eller?

Vilken härlig dag att vakna upp! Klarblå himmel, några plusgrader i skuggan, desto fler i solen! Det är lördag och jag har hela dagen i mina händer, en helt oplanerad lördag! Vet inte när det hände sist!
Ja, underbart! I alla fall till en början men redan efter några vakna minuter började jag bli rastlös! Måste ju hitta på något roligt för att fira att våren är här! Vissa vänner ska på bio och sedan en öl på stan efter det, mysigt! Men inget jag kände för idag dock...
Jaja, det löser väl sig, nåt skoj händer ju alltid tänker jag och smuttar vidare på mitt morgonkaffe!
Pratar lite med Sabina som ska ner till Göteborg och fest hos Frida, och innan samtalet är avslutat blivit övertalad att åka med ner!
Hade någon övertalat mig till detta bara för någon dag sedan hade jag antagligen suttit och haft ångest över hela grejen! Men nu, idag, så känns de jäkligt skoj! Va hur länge sen som helst jag träffade dom som ska med ikväll, och alltid skoj med miljöombyte även fast jag avskyr att vakna upp någon annanstans än hemma dagen efter... Men det får vi ta då! Nu är det lördag och en kväll i underbara Göteborg väntar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar