torsdag 24 mars 2011

Sex mirakelpiller om dagen!

Jaha, halsfluss och något problem med trumhinnorna blev domen!
Hade nästan kunnat räkna ut det själv för det är ju där jag har jävligt ont!
Men när man får det diagnostiserat av en snygg doktor så litar jag mer på det än om jag hade ställt diagnosen själv.
Va lite svårt att hänga med på va datorn sa, hade mer koncentration på doktorns ansikte och ögon! Kände mig faktiskt lite friskare efter 40 minuter inne hos doktorn! ;-)
Fick även både Kåvepenin och Voltaren utskrivet och ska knapra tre av varje nu tills dom tar slut eller i tio dagar! Någon verkan måste dom ju ha!
Hoppas på att det känns bättre redan till helgen för annars kan det kvitta, för är det inte bättre ska jag få en telefontid med doktorn på måndag! ;-P
Börjar även fundera på om jag kanske inte hörde fel, har ju trots allt ont i öronen! Så när Frida kommenterade min FB status så slog det mig, kanske var det sex och piller som doktorn sa... Får nog bli ett telefonmöte för att se vad som egentligen menades...
Ska nog även passa på att göra ett byta av vårdcentral och hitta symptom på mig själv lite då och då...
Ja det är ju skönt att man kan få fantisera sig bort lite mitt i all denna tristess, hunger och självömkan som förekommer på druvan denna torsdag, som förövrigt verkar ha vart en väldigt skön och härlig vårdag! Skoj för er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar