lördag 9 april 2011

Det va en riktigt härlig fredag igår! Först strosade jag runt med Stefan på stan och drack som sagt första ölen för i år på en uteservering! Lovely! På kvällen mötte jag upp Sabina, Helene och Rebecka på Viskan för några glas vin, skratt, tjöt och lite arga tongångar från fröken Johansson. Gick vidare till Bara där tröttheten drabbade oss alla. Men jag gick inte hem efter Bara utan tog mig en sväng förbi Råbert & Richard, där det blev ett glas bubbel och några öl! Vi kom fram till att vi nog inte hade setts sen deras inflyttningsfest i somras, det är ju nästan ett år sedan! Sjukt ju när man bor typ fem minuter ifrån varandra! Men det kommer bli ändring på det, redan om två veckor ses vi igen och "firar" påsk tillsammans! Då med tillskottet Madde och Sarah! Men tack alla inblandade för en härlig fredag!
Bjuder på en bild av Josse, Richard och Mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar