tisdag 20 september 2011

En vanlig måndag!

Efter att ha legat inne precis hela helgen och bara tittat rakt fram så kände jag att det va dax igår att komma ut och få lite luft, och även börja den där träningen som jag är så motiverad av att komma igång med! Så drog på mig alldeles för mycket kläder och traskade iväg med skön musik i öronen! 1,5 timma blev det! Svetten rann, solen strålade och skönt va det!



När jag väl kommit in igen och pustat ut, för det tog mer på krafterna än det borde! Antagligen på grund av förkylningen! Ja väl då ringer Jussi och frågar om jag vill då med ut på en promenad, resultatet blev en två timmars discgolfrunda på Ymer! Alltid lika skönt för både kropp och själ!










Trots att spelet kändes sådär så sänkte jag mitt PB med ett kast! Kändes bra med tanke på att det inte kändes som jag kastade mitt bästa!
Efter rundan blev de myskväll med mackkvällsmat, snack och Idol hemma hos dom blivande föräldrarna! En klockren måndag helt enkelt!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar