måndag 19 september 2011

Motivationen..?

Hemskt va tiden går snabbt när man har roligt! Känns som det va igår jag skrev mitt senaste inlägg! Men insåg att det inte va Juli igår inte heller Augusti..
Nä så är det faktiskt inte, är hemskt medveten om att det är höst och att det vart det ett tag nu! Det gör sig påmint på många sätt, regn, grått, löven faller, FÖRKYLNING och levande ljus bara för att nämna några saker.

Bloggmotivationen har vart si sådär den senaste tiden vilket har märkts väldigt tydlig på bloggen!

Men nu ska det bli ändring på det! Eller rättare sagt, jag ska försöka ändra på det!
Om jag bloggar varje dag så kanske det blir lite av ett beroende?! Jag har ju lätt att bli beroende av saker så det borde ju funka!!? Precis likadant tänker jag om att komma igång med träningen igen!

Kan bli en spännande höst detta! Tänker inte lova något men försöka kan man ju alltid!

Yes vi får väl se, antingen så kommer det något inlägg till redan idag, annars kanske det dröjer till jul.
Självklart hoppas jag på det förstnämnda! Men återigen man vet aldrig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar