torsdag 10 februari 2011

Bitter, less & ensam!

Ja nu ska jag vara bitter!
Ja, även fast jag inte ser mig själv som en bitter person så har jag kant mig jävlig bitter och less idag!
Är det vädret som gör det eller är det något annat? Kanske en kombination!
Men fan va tråkig eftermiddag jag har haft och så less på hur jag har det!
Sure, mår jättebra i min lägenhet, med mitt jobb, med mina vänner, med min familj, med att jag kommit igång med träningen och allt de där!
MEN varför har jag inte någon att laga mat till när den kommer hem från jobbet dom dagarna jag vart ledig? Någon att kunna skämma bort? Bara få mysa med i soffan när vädret är som det är ute? Någon att gå sköna promenader med? Dra iväg på olika saker helt spontant? Någon att kunna åka på semester med?
Va? Va? Va?
Varför? Vad gör jag för fel? Vad är det för fel på mig?
Ja, jag själv anser ju inte att jag har så stora fel och brister, visst lite småskavanker! Men vem fan har inte det?!

Jaja, det där med att de finns någon för alla har jag ju trott stenhårt på, dock inte denna eftermiddag!

Ja jag vet att jag inte är ensam, jag har en underbar familj och underbara vänner! Men ibland så känner man sig som världens ensammaste person, och så är det. Punkt slut.
Sådär ja, så skoj har jag haft det idag! Roligt det låter va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar