tisdag 22 februari 2011

Borde jag...

... slita av mig morgonrocken och släppa morgonkaffet?!
Ja klockan börjar ju närma sig lunch, men när man har standby så kan man inte gåra så mycket, så känner mig inte dålig för fem öre!
Men fort klockan slår tolv och jag vet att jag "klarat" mig från dom check-in som är då så kan jag ge mig av till gymmet! Sen är nästa milstolpe 15.30, då min stanby går ut om jag inte blivit utkallad!
Om så är fallet idag blir det till att åka och köpa kompletterade material för att få upp min nya installation! Vore ju jädrans roligt om jag kunde få upp den idag!
Sen är frågan, måla eller inte måla om bänken!
Just nu lutar det om att det blir en om målning av den, trots att många röster säger att jag ska behålla den som den är, men jag tror att jag kommer må bättre av att ha den vit! Ja får tänka på det under passet på gymmet!
Ja hur dagen kommer att fortlöpa och sluta är fortfarande oviss, antingen i luften eller i hammfix! Båda alternativen är lockande idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar