tisdag 15 februari 2011

Geléhallon i luften

Ja då va Alla hjärtans dag över för det här året också ja!
Ja jag "firade" min kväll uppe i tuben, delade ut geléhjärtan till passagerarna, guud så käckt va?!
Det bästa va att när jag kom in i planet låg det en lapp med en alla hjärtans dag hälsning till mig från underbara MAI och en halv ask med Geléhjärtan, så även jag blev uppvaktad på denna dag, härligt!

Nu är det full fart mot helgen och Mello del III, och min första hellediga helg på hur länge som helst!
Blir fest hos Jesper på Druvan med ölpump, Mello, Bubbel, Gladlätta människor och Gaygala!
Det jag mest ser fram emot är min favorit från förra årets Mello, Eric Saade!
Det man har hört är ju att hans låt och nummer ska vara något över det vanliga.
Så jag tycker vi bestämmer redan här och nu att vi tar och skickar Eric till Düsseldorf, deal?!
Bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar