onsdag 29 september 2010

Ledig mitt i veckan!

Onsdagförmiddag och jag sitter fortfarande i soffan med morgonkaffet!

Härligt att inte behöva stressa iväg till jobbet. Hur bra jobb man än har så är lediga dagar välbehövliga! En dag då man kan göra lite vad man vill, vill man hitta på nåt så gör man det, vill man bara sitta i soffan hela dagen så är det helt okej det också, sådeså!
Men denna lediga dag så ska jag ta tag i de där med städning är det tänkt, men vill mer än att städa och få de rent! Vill ha något nytt här, men vet inte vad dock!? Får nog bli en vända ner på stan under dagen och se om jag kan hitta något som kan förändra lägenheten lite. Ska betala räkningarna först och se hur mycket som blir över till annat först så jag vet vilken prisklass jag kan lägga mig i under mitt spanande på stan!

1 kommentar:

  1. Åh va skoj! Du som är så finurlig med dina inredningsidéer; lägg upp lite inspirerande bilder och tips här vetja!

    Kram P

    SvaraRadera