söndag 12 september 2010

Lite gott, lite blandat

Då börjar helgen lida mot sitt slut och de enda som återstår är lite enkelt soffslapp innan de e dax att hoppa i säng för studs upp vid fyra snåret imornbitti! Känns väl sådär, men men...

Helgen har bjudit på lite gott och lite blandat!

Har hunnit med att kolla på två fotbollsmatcher, igår va de Borås stolthet som tog tre pinnar mot Mjällby. Och idag har jag kollat när kusinen och norrby åkte på stryk, men va fan, kusinen gjorde bra ifrån sig!

Har hunnit med en lördagskväll med trevligt sällskap och gott i glaset och lite dans på det också!

Och sist men inte minst, jag har vart och röstat!! Jag har gjort mitt val! Nu är det bara och vänta en vecka till och se vilka som ska styra Sverige de kommande fyra åren!
Är dock inte så insatt i politiken som man kanske borde, MEN detta året har jag läst på om dom olika partierna noga och tror att jag valt rätt! Tror att detta valet kommer vara ett av dom viktigaste valen någonsin, de värsta tänkbara vore helt klart om Sd kommer in! Detta får inte hända! Vore katastrof!

Så uppmanar alla att rösta, och rösta rätt! Dvs. på de partiet du vill, inte de någon annan vill att du ska rösta på! Dock så är inte Sd okej! Okej?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar