tisdag 7 september 2010

PANG - Startskottet har gått!

Efter mycke tankar kring de här med bloggande så tänkte väl jag att det är väl dax att jag drar igång med lite bloggande på riktigt!
Läser en del bloggar och klagar på dom som inte uppdaterar och där, där inser jag att om jag ska ha rätten att klaga så måste jag väl ha en blogg som uppdateras också.

Vet i fan va som kommer hända här, men de lär väl märkas, åt vilket håll bloggen kommer styras och tillslut hamna, komemr inte fokusera på nåt speciellt ämne som det ser ut denna tisdag i varje fall, men som sagt, vet inte alls vart det komemr sluta, och just nu inte heller hur de kommer fortsätta!

Detta är bara en kort och tråkig början, men allt har sin början och allt sitt slut, och förhoppningsvis så är slutet på denna bloggen inte nära...

Som de känns ohc som det tänks här hos mig så kan detta bli en rätt rolig blogg, tycker ju själv att jag har det väldigt roligt, men va fan, vem vet kanske de inte alls blir och den kanske inte kommer läsas av en kotte MEN då har jag den för mig själv och kan gå tillbaka och se va som hänt och hur jäkla skoj jag haft!

Ja, de va väl en rätt tråkig början men då kan det ju bara bli bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar