måndag 18 oktober 2010

Hey Mr Handyman!

Haft standby idag hela dagen, eller rättare sagt, jag har standby! Och inte blivit utkallad än och lär inte bli det heller. Gött med såna stanbyer när man kan räkna ut att man inte kommer bli utkallad på hela dagen. Fast ändå är man ju inte riktigt hundra på det, möjligheten att bli bortplockad kommande dag finns ju, även fast den chansen (risken) inte är så stor!
Ja, hur som helst så brukar jag försöka hinna med lite vettiga saker dom dagarna man ändå är hemma och har standby, som städa och fixa och greja, ja sånt som måste göras men som är tråkigt att göra när man är ledig!
För att göra städningen lite roligare så satte jag upp en ny hylla i hallen och utgick därifrån, snygga till i hallen och i garderoberna bland mina skor och sen flöt allt bara på! Så nu nästa gång jag är ledig så kan jag hitta på roliga saker! Yeej! Jag är inte bara Mr Handyman, jag är smart också!
Hur som så blev jag jäkligt nöjd med hyllan, äntligen någonstans att slänga upp mössor, kepsar, halsdukar och sånt på!

Ikväll blir det Elfsborg - Helsingborg. Har en känsla att det kan bli svinigt kallt på arenan ikväll. Men på med understället och varma kläder och hoppas på ett värmande spel från våra gulsvarta Eleganter!

Passar på att slänga in ett Grattis till Jussi & Pill här också, som firade tre år tillsammans igår! För att fira detta bjöd dom hem några nära och kära i lördags, skaran som kunde var liten men naggande god! En trevligkväll med god mat, god dryck och underbara människor! Mycket skratt, tjöt och en och annan kastad tärning! En lördag som kom precis när man behövde en sån som mest! Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar