torsdag 21 oktober 2010

Minusgrader & Blå himmel

Torsdag morgon och det är svinkallt ute! MEN klarblå himmel så då är det okej med frost, att man behöver skrapa rutorna och allt vad det innebär med minusgrader! Frågan är om jag kommer tycka det är lika okej imorgon när jag ska åka till jobbet klockan fem på morgonen, tror inte det men det återstår väl att se.

Min enda lediga dag igår på tre veckor kom jag fram till efter lite enkel huvudräkning. Visst jag har haft standbyer utan att bli utkallad och därför inte vart och jobbat, men när man har standby så känner man sig inte ledig även fast man är hemma och kan hitta på vissa saker, dock är man väldigt begränsad!

Blev en spontan AW med J&P på denna lediga dag, rimmar ju fel, After Work den enda lediga dagen! Men det satt fint med ett par öl och en bookmaker! Inget avancerat, bara allmänt trevligt! Och trevlig musik ur högtalarna från Lugna Favoriter, faktiskt en riktigt bra kanal som man lätt glömmer bort, men nu ska det lyssnas! Finns både som App och Webradio! Igår spelade dom en låt som jag glömt av men som jag tycker är riktigt bra!


Så nu har jag lyssnat på boyband musik hela morgonen! En riktigt bra start på dagen, faktiskt! Tro det eller ej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar