onsdag 6 oktober 2010

Ingen service

Ja då va det dax igen, ingen service står det upp i vänstra hörnet på iPhonen!
Ja så känns det faktiskt, 3 Sveriges nät i Borås har driftstörningar, igen!
Måste säga att det känns som detta händer allt för ofta nu för tiden hos just tre. Vet dock inte om det bara är hos tre det händer med jämna mellanrum, för när det händer i dom andra nätet så rör det inte mig, men nu gör det ju det, så kom igen nu TRE, jobba jobba, jalla jalla!
Jag behöver kunna bli nådd!!

Om man ska försöka ha lite positivt tänkande i det hela så är väl det att jag ska röra mig mot Maxi och lämna tillbaka min hemtelefon som vart sönder en längre tid men som jag klarat mig bra utan, men inte längre tydligen!

Så idag dissar jag 3 Sverige! (Som jag annars brukar vara jävligt nöjd med ska tilläggas)
Och jag hissar 2 års garanti på Ica Maxi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar