tisdag 31 maj 2011

Nedräkningen är nu igång

Nu är det mindre än en månad kvar!
Först kändes det som en evighet, en oviss evighet! I vintras när jag blev tillfrågad att åka med FUB Borås till Side i Turkiet igen. Självklart ville jag göra det!
Men kunde ju inte svara ja till 100% för visste inte om jag skulle få semester... Rebecka va övertygad om att det skulle lösa sig, medan jag inte va lika övertygad. Sen kom mailet där vi fick reda på vilka semesterveckor vi hade fått. Vilken besvikelse det va, min semester började tre dagar efter avresan från Sverige mot Turkiet. Men jag bad på mina bara knän att få tre extra semester dagar. Jag blev bönhörd, en månad senare kom mailet där jag blev beviljad dessa dagar! Och nu sitter jag här och ska alltså åka iväg om mindre än en månad. Och tror vägen dit kommer vara som motorvägen...
Längtar som fan, kommer bli en superresa! Kommer bli en oförglömlig resa för våra gäster och för oss ledare också! Med ett så bra ledarteam kan det inte bli annat än succé!



Bästa hotellet i hela Side!


Blir nog lite extraknäckande i souvenirbutiken i år igen! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar